Przejdź do treści

SPUŁ

Systemy pomiarowe i układy łączeniowe

Usunięto obraz.

Studenci o kole:

„Koło zostało założone 10 stycznia 2007 przy Katedrze Aparatów Elektrycznych.

W tym samym roku byliśmy na wycieczce w Porcie Lotniczym Łódź Lublinek, gdzie mogliśmy zapoznać się z systemami bezpieczeństwa na lotnisku. Wzięliśmy udział w konferencji i warsztatach National Instruments Days w Warszawie oraz szkoleniu LabVIEW, które odbyło się na naszym wydziale. W 2008 roku byliśmy z wizytą na targach „Light+Bulding” we Frankfurcie, po rozpoczęciu nowego roku akademickiego zmienił się skład osobowy koła i wybraliśmy obecny zarząd. Wzięliśmy udział w I Radzie Kół Naukowych PŁ – jeden z dwóch zaprezentowanych projektów zajął 6 miejsce i otrzymał dofinansowanie w wysokości 1600zł („Model lokomotywy elektrycznej sterowanej zdalnie”). Część członków koła wzięła udział w dwuczęściowym szkoleniu Siemens SIRIUS Modular Safety System w Warszawie, dotyczącym bezpieczeństwa maszyn i programowalnych sterowników bezpieczeństwa.

Rok 2009 rozpoczęliśmy od zwiedzania Wielofunkcyjnej Hali Widowiskowo-Sportowej Atlas Arena w Łodzi, dzięki firmie Skanska mogliśmy ją obejrzeć jeszcze w trakcie budowy, tuż przed otwarciem. Podczas II Rady Kół Naukowych PŁ nasz projekt zajął pierwsze miejsce i otrzymał dofinansowanie w wysokości 3800zł („Autonomiczny robot sumo”). W czerwcu zorganizowaliśmy edukacyjno-integracyjną wycieczkę dla wszystkich członków koła i opiekunów do Kazimierza Dolnego, w trakcie zwiedzaliśmy zamek w Janowcu, dworek Kochanowskiego w Czarnolesie i starówkę w Kazimierzu, natomiast głównym punktem była wizyta w Warsztatach Naprawczych Nałęczowskiej Kolei Dojazdowej w Karczmiskach, gdzie mogliśmy na żywo zapoznać się z kolejową techniką.”